خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/21 - 14:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ایری مطرح کرد

پیگیری جهت رفع مشکل پروژه های راهسازی غرب استان گلستان

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: پیگیری های لازم جهت رفع مشکل پروژه های راهسازی غرب استان گلستان انجام شد و مقرر شد اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه ها اختصاص یابد.

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده اعتبارات لازم برای پروژه های ورزشی به ویژه احداث زمین های چمن مصنوعی حوزه انتخابیه اختصاص یافت و در ماه های آتی این پروژه ها به بهره برداری می رسند.



وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده و اهتمام اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان آسفالت جاده قلقلی انجام شد که طول کل جاده در محدوده استان حدود 16 کیلیومتر است و آسفالت تعداد دیگری از جاده های حوزه انتخابیه هم در دستور کار قرار گرفت.



نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: اخیرا نیز دیدار و گفت و گویی با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استان گلستان جهت پیگیری آخرین وضعیت پروژه های حوزه غرب استان داشتم و در این نست مقرر شد بهسازی و احداث پل آبرو جنب پایگاه هلال احمر نوکنده و ساخت دیگر پروژه ها تسریع پیدا کنند.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: نشستی هم با مدیرعامل شهرک های صنعتی استان داشتم که در این دیدار نیز بر رفع مشکل کارگاه های تولیدی حوزه انتخابیه تاکید شد و مقرر گردید به زودی احداث شهرک کارگاهی در پنج پیکر اجرایی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 367978
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار